Frågestund

Nu ska jag svara på några frågor som många läsare har frågat mig, så slipper jag skriva svaren hela tiden.

(Anonym): Är det Demir som är din "baby"?

- HAHAHA Nej verkligen inte! Demir är en god vän inget annat. Dock finns det "baby" jag träffar, men han får ni inte namnet på, lite privacy hallå.

Stella 2219: Ditt hår är jättefint! Är det ditt eller löshår?

- På vissa bilder är det mitt eget hår, och på vissa löshår. (mitt hår e ungefär lika långt) använder bara löshår ibland för att göra det tjockare.

Yasmina EY YO: Hej min älsklingsbonde! Var köpte du nu dina tuttifrutti shorts igen? LOOOVE din fru yasse

- Tuttifrutti? HAHAHA vilket offer du e! Från Newyorker din dementa människa! Kisses see ya 2morrow♥

(Anonym): Har du någon kille?

- Neej, fri som en fågel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0