Gudars

Tjo! Kom nyligen hem från en runda. Började med att Navic´ kom hit och hämtade upp mig i sin söta bil, sen körde vi till maxi för hon skulle ha sina nuts, sen ringde Simon och ville ut. Så körde vi till mig och parkerade bilen, gick en liten runda. Sen tog vi bilen och hämtade upp Gabriel och körde in till stan och satte oss på ett fik och pladdra en massa, sen hemfärd.

Måste bara säga att jag har dom sjukaste barndomsvännerna ever, som inte skäms för fem öre. Simon & Gabriel satt och "sjöng" Rihanna - Umbrella i baksätet i duett. HAHAHA har aldrig skrattat så  mycket i hela mitt liv, sen skulle Gabriel rappa... inte så lyckat! Men en funny kväll med mycket skratt, thats how i like it! xo xo

OBS: Måste dock ge beröm till Simon som stod ut av att höra massa juggemusik i bilen! Men som sagt du är en blatte i våra ögon!


"Every time you call my name
I heat up like a burnin' flame
Burnin' flame full of desire
Kiss me baby, let the fire get higher"

Kommentarer
Postat av: Nathalie

<3

2009-08-14 @ 15:10:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0