Lördag

Råd till er. Gå inte och träna när ni "tror" att ni är friska.. Var gärna hundra innan. För imorse stack jag till gymmet och skulle träna av allt jag har ätit i veckan, och jag klarade INGENTING! och det händer aldrig mig. Jag brukar göra hundra "sido magövningar" på var sida. Klarade bara femtio sen fick jag jättesvårt och andas och nästan svimfärdig. Så helt slöseri med 60 kr åt helvete. Sitter nu vid datan och chillar, Yasse ringde innan och ville jag skulle komma över. Ska bara ta en smoothie sen får jag se om jag orkar. ( BTW!! Om ni inte har fattat så har mitt comviq gått ut så kan inte svara till alla er som smsar mig.) & näää.. Jag har inte tankat på det än, och jaaa det har snart gått en månad, hihi! Men vill ni något så ring, enda sättet att få tag på mig! see yaa xoxo

w


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dags att skaffa ett jobb när man inte ens kan ladda på mobilen kanske? Haha :D

2009-08-31 @ 18:04:06
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: Bella

ja bud på det snart alltså, har pengar. men får inte tummarna ur röven för att gå dom tio metrarna till livs och tanka HAHAHA

2009-09-04 @ 15:27:18
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0