Lördag!

Hoj toy! Igår hände inget särskilt skolan - hem - åt. Sen vid halv åtta åkte jag in till malmöfestivalen med Navic´ sen mötte vi upp våra 4 boys. Vi lyssnade på lite artister som spela sen käka. Sen hemfärd. Idag är det chillenzi dagen om inget annat händer. Har tid fem över tolv hos Jocke för solarium sen efteråt ska jag hem till Inez och hämta en film som jag ska se senare hemma höhö. Får se ikväll vad jag pallar. Cujemo se! xo xo

Dagens låtar:
Fabolous ft. Jermaine Dupri & T-pain - Baby dont go
Fabolous ft. Neyo - U make me better
Rick Ross - Here I am
Brandy ft. Neyo - Too little too late

                                                                        "Every superwoman needs a superman, here I am.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0