måndag - skjut mig

Shu! Idag var jag i skolan.. Knappt en timme? Imorse när jag vaknade så spände det i hela mitt huvud och var öm i hela kroppen och ont i magen. (Skitsamma) tänkte jag och tog på mig och stack till skolan. Så fort jag satte mig ner i klassrummet så började huvudet snurra som in i **lvete. Marina Pejkic´ sa att jag inte såg så frisk ut och såg röd ut i huvudet och sa att jag skulle hem. & bra nog att jag löd hennes råd för när jag kom hem så tog jag tempen och hade 40 graders feber, och hela kroppen började skaka. Mina fingrar var lika kalla som isbitar men resten av kroppen var som att jag har suttit i en bastu i tre timmar. Däckade tills nu. & nu sitter jag här med min soppa och knarkar alvedon och försöker krya på mig. Glömde hämta ledighetslapp från skolan, fitta.. Ska på begravning på torsdag. Well, får be någon av mina homies fixa till mig. xo xo

- tredje tatueringen inom kort, yey!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svininfluensan, yeahello! Krya på dig ffs! <3333

2009-08-24 @ 18:24:18
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0