Måndag

Hejsan allihop! Sista dagen innan skolan börjar, orkar ju inte! Sitter vid datan och klickar runt på olika skohemsidor efter lite snygga "overknee stövlar". Dock hittar jag inte vad jag söker ack! Alla snackar om att dom ska handla pälsjacka? pälsväst? pälshalssduk? pälsvantar? Pälsskor? Asså wtf? Ni kommer se ut som en vandrande chewbacca! Visst att ha något enstaka plagg som är päls, men inte en hel outfit snälla nån. Själv äger jag bara en pälskrage(pälshalsduk) som är från förra året till och med. Aja! Idag ska jag hem till Yasmina och bara chilla. (pallar inte vara hemma). See ya! xo xo


 

dagens låtar:

Chris brown - Excuse me mama
Bryan J - I dont love her that way

fgh
HELL YEAH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0