Onsdag

Host, host, host säger jag bara! Blir ju aldrig frisk vafan är detta.. Vaknade nyligen med 38 graders feber, wiiie två grader mindre från igår höhö. Mamma har lovat att efter jobb ska hon köpa hem min efterlängtade paprika soppa, yammi! Tycker om att vara sjuk ibland, man blir helt ompysslad muhaha men i detta tillståndet jag är i nu så är det inte lika kul.. Ska börja rota runt i min "walking closet" (NOOT) ifall jag hittar något att ha på mig imorgon till begravningen.

Men nu ska jag slappa och kolla på centre stage "turn it up" (dansfilm) jättebra, och killen som har en av huvudrollerna är en KOPIA av en kille jag "dejtade" förra året, fast han jag träffade har mörkt snaggat hår och alban (istället för blond som han i filmen), men endå jävligt scary.. På pricken..  Hoppas bara han inte läser min blogg nu för då kommer han skratta åt mig :( HAHA

g
Måste bara tvunget lägga upp en bild HAHAHA
Detta är då han i filmen. DET ÄR JÄVLA KOPIA!
Nu tror jag verkligen på att alla har en dubbelgångare alltså!


Kommentarer
Postat av: jacqueline

hahahhahhahha driton look a like;)

2009-08-26 @ 14:09:22
Postat av: Bella

JA men skojar du, KOPIA av Driton!

2009-08-26 @ 14:35:45
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0