Onsdag?

Hoj Toy! Var nyligen och solade, ska träffa Navic´ , Sjö, Gabriel & Alex lite senare, inte bestämt någon tid. Ska försöka klämma in att följa med Martina & Sanda & fika om jag hinner, i hope! Satt och lyssnade runt på Youtube så råkade jag utav misstag klicka fram en låt. Som jag kände igen som fan, sen visade det sig att jag lyssnade på den för typ tio år sen. När jag var runt 8-9 år. HAHAHA. Lyssna på den på youtube sök på: Blackstreet feat. Mya, Mase & Blink blink - Take me there. Sjukt att jag redan då lyssnade på Rnb/ Soul musik, när resten lyssnade på Britney Spears och ABBA och sånt, så GAY HAHA.

Snack of the day:
fgg
Biskvier(?) med smörkräm

Slow, Dagens låtar:
Backstreet boys-She´s a dream (2009)
J holiday - Come here
Jay sean - Cry


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mina biskvier är de godaste ever!

Bsb <333 haha

2009-08-12 @ 16:46:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0