Torsdag

YO! Idag har det varit en riktigt rolig dag faktiskt! Älskar folket på min blatteskola verkligen♥. Vi kom dit hade psykiatri , hade lunch satt ute och snacka med Amir & Co, flabbade. Sen skulle jag till eng B-lektionen så satte sig jag & min flippade polack kompis Sandra (som går i min parallellklass) längst bak i klassen för vi skulle "uppdatera varann om sommaren". Sen plötsligt så skulle vi ha högläsning. HA-HA-HA säger jag bara. Jag & Sandra var riktigt seriösa när alla andra läste men när det plötsligt kom till oss, så brast det. Så gick nerverna? Sandra började och hon fick fram ett ord sen började hon asgarva. Och ni som känner mig så kan jag inte bita mig i tungan och va tyst.. UTAN skrattar någon så börjar jag skratta. Så läser Sandra nästa ord och börjar skratta ännu högre och fnissar, och mina tårar börjar rinna för jag kunde inte sluta skratta.. Vår lärare Nadja kollade på oss som vi var dumma i huvvet, och resten av klassen skrattade åt oss. Det höll på så i tio minuter och så fort jag slutade skratta och skulle skärpa mig så hör jag Sandra: "fnissfniss* Så gick det igång igen. Efteråt kom Susanne fram till oss och frågade vad vi skrattade åt, ingen kunde svara på de. Sandra bara sa "Jag suger på engelska" hahaha. Sen var det end of the day och stack och solade, nu sitter jag här och berättar om min dag! Men ska chillenzi nu, xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0