Trött

Vaknade för en stund sen och nyss käkat frulle. Idag blir det bara chilldag, kanske sticker till stranden någon timme med Denise & Lejla.

Kvällen igår var (udda?) och bestod av en del saker, ex:

När jag och Navic´ skulle gå från lokalfesten (hermosdal) så skriker 2 killar vid en bil, "hallå tjejer var ska ni" "vänta". Jag & Navic´ bara är det verkligen smart att vänta på två killar vi inte känner och HÄR? Aja vi går, dom går efter..
"Tjejer, hallå ofta ni går och inte hälsar vad är detta".
Så kommer dom ikapp och stannar oss, och presenterade sig så stod vi och pratade med dom en stund, kommer inte ihåg deras namn kliar inte mig, Muhib? Musib? Ali? Shit the same. Kommer bara ihåg att en var från Marocko och han andra tänkte hoppa av skolan & var libanes HAHA. Sen sa vi hejdå till dom och gick ut på vägen, Navic´s mamma kom och hämtade upp henne, min skjuts hade inte ens kört hemifrån, tjockejävel.. Så tänkte (men då går jag tillbaka till festen så länge). Jag kom halvvägs, sen hör jag "Så du kommer tillbaka till oss Isabella, vi visste du hade fastnat för oss" så var det dom killarna HAHA. Så stod och pratade med dom tills min skjuts kom. Kände att det blev polisförhör:

- Var bor du?
- Hur gammal är du?
- Vilken skola går du på?
- Har du kille?
- Hur längesen var det du hade kille?
- Vilket land kom ditt ex ifrån?
- Vad föredrar du mest: Svenska killar eller Utländska?

Sen pricken över i:et ofc, han killen från marocko bara: "bella har du ett nummer man hade kunnat få" mitt svar blev: Ja men inte till dig. Men dom var jättetrevliga dom skulle in till stan och dom tjatade att jag skulle med han ena bara "kom  med, jag lovar jag kan fixa in dig i vilken nattklubb du vill" (som om man inte har hört den innan, slooow). Sen kom min bebbe och körde hem mig, end of story. Slutet gott allting gott!

[Tack för allt igår tjejer! Natalia, Navic´, Lidia & Isabelle ♥]


Snack of the day:



Kakfat med olika sorters kakor, mumma!


Brushan, Dagens låtar:
Collie Buddz - Mamacita
Neyo - Closer


http://www.youtube.com/watch?v=PmHClIHgnRIh

EN RIKTIGT GO DANSLÅT!
Check it out!
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0