Tuesday

Fortfarande sjuk... Så tråkigttttt.......... Orkar inte sitta hemma och uggla omkring. Lever på soppa och glass får inte i mig något annat cppppp hals. Begravningen närmar sig, många tankar snurrar i skallen, bryta ihop? vara ledsen? Bita ihop & va iskall? well well. Dock har jag stöd från familjen, släkten♥.  Sitter och försöker sjunga  I wonder - Young nate men med den rassliga rösten jag har nu så kan jag inte ens få fram en ton. Men älskar den låten oh my gosh... Baby ringde nyss och kollade hur det var med mig, & sa att jag skulle krya på mig, gull. Idag blir det film tittande (brist på liv) men men, det hör till kategorin att vara sjuk (äta glass och kolla film). see ya! xo xo

Dagens låt:
J rice - Do you believe me now


Känner att det snart är dags för en shoppingrunda!

g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0