Yey

Sitter och snörvlar som en idiot har fan slösat upp tre toarullar känns det som, ack! Aww, tack till alla mina kompisar som har ringt/smsat och försökt få tag på mig för att kolla hur det är med dig, ni är allt för sexiga! På tal om annat nu.. Satt och stretcha innan för "trodde det skulle lindra min ömma kropp, men nä" men iallafall. Så satt min mamma vid datan och jag satt på golvet och gjorde den tråkigaste yogan ever, när jag och mamma började diskutera våran musiksmak (vi lyssnar båda på rnb/soul). Så sa hon att dom gjorde bättre rnb i (förretiden?) och så satte hon på några låtar, och tro det eller ej dom var faktiskt bra! Ex:

Från 1992: Bobby brown - Humpin' around

Sen kom jag in på att min mamma inte gör något med sitt liv, utan hon är en baba (farmor) som sitter hemma och syr och pratar med sin syster VARJE DAG. Hennes svar blev: "Va tyst och fortsätt stretcha din höna" HAHAHA.

df
MAMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0