Lördag, All the single ladies!

Wow, inte uppdaterat på några dagar p.g.a ingen ork.. Släkten har varit här i några dagar och åkte hem igår. Veckan har bestått av lite smått och gott.

Tisdag - Släkten kom 16:00. Jag & Kusin drog upp till stan och kvällsfikade på EH.

Onsdag - Jag & Kusin drog upp till Kristianstad och hälsade på gamla vänner hela dagen. (Umgicks, Shopping "sista julklappsrundan" sen käk på MC donkan med Hamza & CO. Sen har jag också konstaterat att dagens killars raggningsreplik är här med orden "Jag känner igen dig" .. Den repliken fick man höra rätt mycket i Kristianstad och på Malmö Central i väntan på bussen hem. SÅ GAY!

Torsdag - JULAFTON matmatmatmat, klapparklapparklappar.

Fredag - Hemfärd för kusinen & CO.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det var min vecka so far. Idag tittar solen fram lovely! Ska nog bege mig ut en sväng lite senare idag efter min träning och en 20minutrare på Solbadet. See ya! BTW: har tankat min lur nu, äntligen... xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0