Onsdag, Its over..

"Cause baby its over, I swear boy its over this time.
So dont keep callin, leavin messages.
Dont wanna know where you been, Baby cause its over."




Uff prov pest och pina! En dag kvar sen LOV, Det tycker vi om! Det kom en jävla snöstorm i förmiddags och lilla jag var på väg hem just då SÅ KLART... Såg ut som en jävla snögubbe i fejjan när jag kom innanför dörren. Aja, om jag finner ork ikväll så ska jag sticka iväg och träna. Längtar kraftigt till lov. Är så jävla skoltrött , praktikstrött så jag drunknar i det. Aja ska pallra mig in i köket och göra lite nyttig mat! SEE YA xo xo

Planer till helgen/lovet:

Imorgon: Skola
Fredag: FESTA
Lördag: Bio
Söndag: Fika med Navic´& Lidia ♥
Måndag: Stan med Marina Pejkic´Sanda Duratovic´& Martina Colak ♥
Tisdag: Släkten kommer?



    UT OSMINKAD I SNÖSTORMEN, LYCKA TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0