Söndag, Diamond for me

Godeftermiddag! Segare än segast, solade imorse i ett "stå solarium" snacka om att få myror i brallan efter halva tiden och kramp i benet HAHA. Efteråt blev det en snabb runda i stan med Yasse och inhandlade lite julklappar, sen hemfärd! Sista veckan i skolan sen LOV, tack gode gud! Mitt lov innebär tre saker:

- Festa sönder
- Träna som en idiot
- SHOPPA


Bland annat dessa partyskor ska inhandlas! 750:-

Nu ska jag slå mig ner i soffan med en skål med nudlar och chilla. Ni når mig på luren (bara om ni ringer). xo xo


Kommentarer
Postat av: En Oliv

Grrr på skorna

2009-12-13 @ 22:11:52
Postat av: bellaa

eller huuur! i love!

2009-12-14 @ 13:59:26
URL: http://ignjatov.blogg.se/
Postat av: Nathalie

såna har fia, riktigt farliga om man trampar snett ;)

2009-12-14 @ 17:23:04
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: bella

HAHAHA jo det kan man nog förutspå HAHA

2009-12-14 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0