Tisdag, We are in the club like..

Tisdag Peepz! Dålig på att uppdatera i know.  Igår var jag på stan med Maria & Peggie och kollade lite på mellandagsrean.. PACK är det enda jag säger. Så jävla mycket folk som krigar om ett jävla linne för 49:50:- på H&M, illa! Aja idag var jag iväg en stund med Marre Serb på morgonen. Vi gick till Triangeln för hon skulle kolla sin syn HA-HA sen promenerade vi till södervärn och solade. SKITBRA SOLARIUM! Rekommenderar verkligen det stället, särskilt nu när dom har bytt rör.. Girls run! Ikväll blir det förmodligen utgång with ma peepz! Sen nyår med bara några dagar kvar, WIE? (så jävla överskattat..)



NÅGON SOM ALLTID LYCKAS ATT TRASSLA IN SIG I MASSA SKIT SÅ ÄR DET NOG JAG:
(En daglig konversation mellan mig & Marina Pejkic´)

Marina säger:
jaa ahahaha

' isabela säger:
hahhaha sick
men tkr du jag ska deleta honom redan nu?
han verkar ju vara värsta fittan som jag hör nu ju av dig HAHA

Marina säger:
hahahha gör som du vill
han kan ha förändrats träffa du honom och se själv hahaha

' isabela säger:
förändrats? på 8mån? HELL NO
kan sätta min högra arm att det har han inte HAHHA

Marina säger:
HAHAHAHAHHAHAHAHA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0