Tisdag, Why good girls choose them bad boys.

Ledig idag från praktiken, jackpott! Har bland annat varit iväg och så smått börjat handla julklappar till stora tjocka släkten, tyvärr är min inkomst krisande så tro inte att ni kommer få många presenter HA-HA.  Har absolut ingen aning vad jag ska handla till min storebror. Alla säger "men handla en tröja" "handla parfym" men det är så jävla gay och standard.. Har ni inga bra tips? Sen annars idag har jag faktiskt tagit det lugnt och pluggat, jadå ni läste rätt! PLUGGAT! Första gången idag har jag öppnat upp en bok denna termin , ångest HAHA! Iaf, min vecka ser lovande ut:

Onsdag - Praktik, Stan.
Torsdag - Skola
Fredag - Kvällsfika med Balkanligan m.m
Lördag - Party med Maria, gratulerar till lägenheten gumman!
Söndag - SOVA


"If you fall for me
I'm not easy to please
I'mma tear you apart
Told you from the start, baby from the start.
I'm only gonna break ya heart."

xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0