WARNING

Jag varnar killarna.. Skriv inte till mig på msn/facebook när jag börjar bli trött för då menar jag typ 1% av det jag säger. Allt jag säger, säger jag med ironi got that? För orkar inte förklara senare att jag skojadeeee om allt.. Annars kommer era konversationer med mig se ut så här:


- jesperrooth säger:
men vf massa uteställen :/
vill träffa dig o inte tusen människor

' isabela säger:
dt blir du & jag sen tusen människor runt omkring baby ;)

- jesperrooth säger:
vf flippar du nu då?

' isabela säger:
hahaha gör jag inte HAHA

- jesperrooth säger:
du skrattar nu ju
o kallar mig baby (inte alls ironi)

' isabela säger:
HAHAHA

- jesperrooth säger:
precis dummis =P

' isabela säger:
You know me, ta allt med en nypa salt! 


                                              HAHA Jeppo, du kan syna min bluff all day everyday!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0