gamla goda tider

Rotade igenom min data, så hittade jag VÄLDIGT gamla bilder, som väcker extremt roliga minnen men även sjuka..



två år sen (när vi var 16) då man gick på alla discon/nattklubbar (HAHA)



när vi gick i åk 6 (när "dansa tryckare" var värsta saken) HAHA
(gudars om ni ser lilla mig i den överdrivna korta kjolen och jävla kalufs, ja jag skäms)


min 16års dag, för 2 år sen. Med andra ord katastrof dagen, dock minne for livet.


När vi fick hälsning från adde , för ett år sen HAHA


när vi fira Marina Pejkic´17års dag (för ett år sen)
Jag,Jele,Martina,Maria & Marina (Melisa fotar)


när vi kollade & hejade på Husie p91, konstant HAHA (2år sen)
(jag i sjös matchtröja, sanna)


Denna ritade Navic´ till mig för två år sen, kan inte sluta skratta när jag tittar på den. HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHAHA den jag ritade, haha den hade jag helt förträngt!!! Och den med Martins hand mot Andréas röv, what can I say? TYPISKT MARTIN! :D

2009-07-31 @ 12:22:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Nathalie

Oj, jag menar Jennifers röv :D

2009-07-31 @ 12:22:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0