im bored

1. Tre namn jag lyssnar till:
Isabella, bella, tovic

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag har lätt för att skratta

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Kort stubin och ett jävla temperament

4. Detta är jag rädd för:
Spindlar (oavsett strl)

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kickboxning, MAT, my homeboys

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
skriva på kinesiska, slicka min armbåge, vara vaken en vecka

  7. Detta tycker jag om att göra:
Äta, sova, festa, träna, vännerna

8. Detta vill jag göra just nu:
Bli brun

9. Bästa känslan:
Att känna sig mätt!

10. Värsta känslan:
Att gå upp i vikt

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
All min motsats.

12. Är jag kär just nu?
Nej

13. Jag vill gifta mig:
Inom sin tid

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Flytta utomlands, och sett olika delar av världen

15. Min käraste ägodel:
Mobil, data, kläder.

16. Något jag vill ha i present:
Mycket cash.

17. Detta har jag på mig just nu:
Bikini.

18. Favoritkläder:
Allt som e relax

19. Följande musiklåtar tilltalar mig:
Your heels - Day 26
Sexy back - Justin Timberlake




Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag snor! :)

2009-07-31 @ 12:20:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0