thank god it´s friday

Yey, friday idag! Lätt den bästa dagen i veckan. Navic smsade mig nyligen och sa att hon skulle ringa mig lite senare för hon har lite good news till mig wiho! DOCK vet jag redan vad det handlar om, busted! Ringde nyligen till Jocke och bokade tid för att sola kl 17:00 (börjar känna att min bränna försvinner). Annars ikväll blir det bara chill kanske bara drar hem till Marina Serb och snackar lite, laddar upp inför imorgon - lokalfest you know. Äsch Tv:n kallar nu! See ya!

Snack of the day :

Ljuvliga Cupcakes


Sho, dagens låtar:
Qwanell ft Dawn - Broken promises
Black Eyed Peas - I can't make you dance
Jay Sean ft. Lil Wayne - Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0