tisdag

Sitter nu på datan och lyssnar på Jeremy Thurber - So sorry (jätte go låt om man gillar min musiksmak). Ska snart pallra mig neråt och fixa till mig lite, för att sedan sticka till Entré med Maria och kolla lite. & ikväll blir det chillkväll med film och sånt nice med Denni, Ivan & CO.

Btw, min mamma gav mig ett kort om "Skorpioner" hon bara "läs detta, stämmer något in på dig?" och skrämmande nog,  mycket gjorde..

Skorpionen

EGENSKAPER:
Skarpsynt,döljer känslor, realist, ledareegenskaper, rättfram, hämndlysten, opåverkad av smicker och komplimanger, lojal, stark självkontroll utom i kärlek, gåtfull, misstänksam, svartsjuk, långsint, tar risker, effektiv, aktiv, magnetisk utstrålning.

DINA BÄSTA SIDOR:
Orädd, handlingskraftig, ärlig, god bedömningsförmåga, klok, psykiskt och fysiskt stark, hjälpsam.

Så till folket som känner mig, vad tycker ni? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0