Crazy Weekend

Tju! Helgen har varit allt från dramatisk, rolig, kaotiskt. Kan ju berätta så kort: I fredags: drog jag ut med my girls till pub sen vidare till nattklubb. Nattklubben - Dramatisk. Tror jag fick fem olika servetter med olika nummer av killar? HAHAHA. Och på en servett stod det: "Du strålar, du & jag på dansgolvet NU. Om inte ring ***** / Burim. HAHAHAHAHHA. Så klart kom ju boysen i bråk med några tråkiga svennebratz som sabbade hela stämningen, anyway... I lördags: Kom släkten hit och firade mig och min bror. PÅ dagen drog jag och min kusin till Entré och shoppade lite. Sen drog vi till  *** och käkade och VEM FAN JOBBAR INTE DÄR om inte min gamla sommarfling från förr förra året. Enligt min kusin blev jag tomatröd i huvudet och försökte duktigt gömma mig bakom min pälshalsduk HÖ HÖ (som inte gick så vidare) för han såg mig.. ACK! Aja, nu sitter jag här trött som fan har precis jobbat.. SÅ ska vila en timme nu! XO XO

-----------------------------------------------------------------------

Jag får bara psyco killar efter mig och då menar jag det bokstavligen? Jobbar ju på psyket så är det en kille som är inlagd där han e 86:a vad är man då? 23? Iaf.. Han är dömd för mordsförsök? Suttit inne 3 gånger för grovmisshandel? Herion missbrukare? JACKPOTT... Han stalkar mig på jobbet och vill ha mitt nummer och frågar personalen om mig. Att dom ska avslöja uppgifter om mig? Hjälp? Dock är han hur trevlig som helst vi spelar kort och pratar 24a, och han är INTE psykiskt sjuk kom överläkaren fram till. Han har bara kort stubin och ett jävla temperament. "tickande bomben" som han kallas på avd. Och det värsta av allt , han är libanes och så JÄVLA snygg och sönder tatuerad och vilken kropppppppppppppp han ligger inne med♥. Men snyft att han blev utskriven idag men hans sista ord innan han gick var "Vi kommer träffas igen bella, sköt om dig sötnos" HJÄLP!! Besöksförbud dirr! HAHAHA


Kommentarer
Postat av: jacqueline

din nya man där bella ffs;)

2009-11-23 @ 20:24:00
Postat av: bella

ELLER HUR, hade nt bangat HAHA

2009-11-23 @ 22:26:42
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0