Förstår mig inte på mig själv ibland.

Jag & Kärlek kommer ALDRIG gå ihop tyvärr.. Är inte ämnad till att ha förhållanden HAHA just not my style, Single life♥ Men tycker fortfarande om my boo, sjukt du fortfarande står ut med mig HAHAHA.

Älskar att prata med en av mina turteduvor Marina Pejkic´ som får mig alltid att skratta. "Å så gör vi vååågen, vååågen" HAHA



Marina säger:
heej bruuuushan
ma ja ska jobba

' isabela säger:
mah, brushane just break my heart, just do

Marina säger:
HAHAHAHAHAHHA

' isabela säger:
HAHAHA händer till helgen då sexi lady

Marina säger:
ja ska jobba där med
hahaha jag e fattig jag har inget liv sjdå



Marina säger:
aa svär va rooligt
fick du rosor av han
jag läste ngt sånt på din blogg

' isabela säger:
jaaaa fick 10röda rosor av ****

Marina säger:
aww så söööt hahahaha

' isabela säger:
HAHAHAHA gissa vad gjorde, när jag fick dom hahaha vände dom upp å ner å räknade så dt verkligen va tio vad är dt för fel på mig :( HAHAHAHAH

Marina säger:
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
du e sick
hahahahahahahahahahahahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0