Måndag, Take a bow

Måndag, upp tidigt gick ju inget vidare.. MEN tillslut kom jag iväg och kom fram i tid. Slutade jobba vid fyra, hem direkt och somnade på soffan i vardagsrummet, illa.. Vaknade för en timme sen och lycka till att somna ikväll och ska upp 5 imorgon bitti, usch fy pest och pina. Annars har inget speciellt hänt, har diskuterat lite med mina balkan ladies vart vi ska åka i sommar, LÄNGTAR! Lutar åt antingen Grekland eller Spanien vi får se muhaha. Aja nu ska jag ner och hålla min mamma sällskap som sitter och spelar farmville väldigt intensivt, LOL! xo xo

Dagens låt:
Boys 2 men - Pass you by

Kommentarer
Postat av: Sanda

naaaj vi ska till sunny beach! hahah skojar

ge osss sommar nuuuuuuuuuuu!

2009-11-30 @ 22:25:42
URL: http://dodajgas.blogg.se/
Postat av: bella

Sunnybeach? Oh gode gud säger jag bara sanda HAHAH. jaa geee miiiig <3

2009-12-01 @ 15:58:18
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0