Måndag, There is something about you

Mår inte bra hörreni. Vet inte vad som cirkulerar runt i min kropp, översvag orkar ingenting sen jävla fitt praktik som man måste gå till. Iffff.. Inte min dag idag alltså. Men att sätta fokus på annat om 7dagar fyller jag 18 år WIE. Festa sönder. Menmen nu ska jag kurra in mig i mitt mysiga täcke med soppa och kolla på film, smsa om ni vill något. xo xo

"Mama can you tell me how to make him want me?"

RNB


Dagens låtar:

Elliot Yamin - This step alone
Ronnie Lewis Jr. - Once
Jackie Boyz - You deserve better ♥
Q. Amey - Make u rain
Q. Amey ft. Bobby Valentino - Forever girl ♥
One Chance - You're my
Chris J - I'd Probably
RL - Uh huh
Lil Eddie ft. Defy - Easier to stay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0