Söndag, get to you

Nämen hejsan! Har varit uppe hos kusinen under helgen därför har jag inte kunnat uppdatera något. MEN helgen kort:

Tors: Ankomst till kusinen (firade henne hon fyllde år)
Fre: Drog in till Göteborg och shoppade
Lör: Ut med folk och lite annat smått och gott
Sön: Hemfärd.

Under Göteborgs vistelse skrattade jag som vanligt (förvånande ni blir, not). MEN killarna i göteborg is GOD DAMN FINE! Men lite underliga.. Jag och kusinen satt på ett fik(?) så gick två killar förbi oss. sen igen och igen? Tills vi insåg att dom cirkulera runt oss för att titta in oss, skrattanfall både jag och min kusin. Tillslut fick jag spel för dom tittade inte fint utan dom stirrade, så vinkade jag till dom och dog av skratt. Å SÅ MYCKET DOM SKÄMDES och gick därifrån när dom insåg att vi hånade dom hahaha. Sen när vi skulle gå ut på gå gatan så gick några arabkillar typ 6 st var dom.. Men iaf, så gick dom bakom oss. Så försöker dom ragga på oss och kläcker ut kommentarer som "vilka guzzar" "ohhh fina kolla kolla" Sen hörde jag inte mer för jaqqes kommentar överröstade dom.. Och den UPPREPANDE kommentaren var "KEEP ON WALKING BELLA!" hhahha. Dom var så UE, tyvärr. Direkt importerade! Ajaa, rolig helg, tummen upp!


Gamla Godingar till låtar:
Dan reed network - Get to you
Dan reed network - Im sorry
Lil Jon ft. Keith Sweat - Why me baby

Dagens låt:
Paradiso girl - Patron Tequila





ÄR SLITEN EFTER BILTUREN SOM NI SER!
SKA SOVA, SYNES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0