Torsdag, My angel goes

Hallåj! Skolan idag, uff så jobbigt och lyssna igen och anteckna.. Saknade dock mina guzzar som jag fick träffa. Efter skolan gick jag till gymmet en sväng och tränade och nu sitter jag här och väntar på att mina ska ägg ska bli ready to eat. Annars idag händer inget särskilt, solning? Ut en runda med D:et , städa rummet? Släkten kommer hit till helgen så måste börja städa och fixa och shit. LEDIG imorgon från praktiken FINALLY. Aja, om ni vill något så vet ni att det är luren som gäller, cao! xo xo



MAMMA

Nu dem senaste fem åren har jag alltid fått höra "hur lik jag är min mamma". 
Vilket jag bara tycker är nonsens, för tycker inte vi är lika för fem jävla öre HAHA.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Milf

Milf

2009-11-23 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0