Ang. "Me Myself And I" (Shorts,Badräkts/Bikini bilden)

Innan idag så la jag ut en bild på mig från i somras med shorts,bikini/baddräkt . Och det blev ett jävla prat om det, iaf från mina killkompisar. En nära vän ville jag skulle skicka den till honom , en annan vän sa att han ångrar att vi inte lärde känna varann innan sommaren ist för efter. Demir blev lack och sa "Varför kallade du inte på mig när du skulle till beachen i den sexiga outfiten" HAHA. En annan sa att "det hade sett bättre ut utan shortsen", så sa jag vadådå.. Så skrev han bokstavligen "Har man en fin kropp som dig så verkar det rätt meningslöst att ha kläder på sig? HAHA" HAHAHAHA sjuka är dom.. MEN till alla känsliga läsare, skenet bedrar. ÄR faktiskt malmös nunna, och jävligt stolt över det!



ortiz. säger:
jag anser
som en av dina trogna rump-fans
så förtjänar jag en bild HAHAH, JAG ÄR SJUK

' isabela säger:
HAHAHAHH, du är addicted

ortiz. säger:
ja! bjudit dig på fester typ 18 tusen ggr men du kmr aldrig :(


xo xo ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: c

mm vilken jävla nunna du e ;)

2009-10-26 @ 17:38:21
Postat av: isabella

Vadå Cosic, påstår du något annat muahah

2009-10-26 @ 18:07:41
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0