FACEBOOK TEST

Vilken kärlekstyp är du?

Den osäkra
Du varierar en hel del mellan att vara singel och älska det och verkligen hitta någon. Du gör ofta folk förvirrade med ditt beteende, eftersom att du är väldigt svår att läsa. När du träffar någon så drar du dig snabbt ur innan han/hon blir förälskad i dig, vilket är bra, men DU kommer inte orka fortsätta såhär. Bestäm dig för vad du är ute efter!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


HAHHAHAHAHAH vissa saker stämmer faktiskt. Dock inte "verkligen hitta någon" .. I'll go with the flow! Behöver verkligen ingen kille för att vara lycklig? Killar i mina ögon = T R U B B E L. Så är med andra ord lyckligare utan en. Kanske har jag bara träffat idioter till killar som har gjort att jag har fått denna synen på dem? men hellre det än att vara en klängapa och kläcka kommentarer till killar som "ooh jag älskar dig" "Du är mitt allt" SÅ CHEEZYYYYYYYY! Kommer aldrig säga något sånt, aldrig HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0