HASHAM & JAG KICKING IT "IRONI"

Hasham är då en turkisk kille som gick på min skola i gymnasiet, men han tog studenten i somras 2009! Men 2010 året är det min tur, yey! Iaf.. Så här ungefär kan våran konversation se ut, (ironisk är jag och hoppas jag att han också är HAHA).

hasham säger:
du har verkligen blivit snyggare vem är den lyckliga killen?

' isabela säger:
min man, du vet om att jag e förlovad va?

hasham säger:
är du????
du skojar
eller

' isabela säger:
neej visste du inte

hasham säger:
(hasham har precis skickat dig en vibb.)
hahahhaa men är du ja eller nej säg bara ja eller nej

hasham säger:
ja eller nej

' isabela säger:
HAHAHAHAH
jaa klart jag är ?

hasham säger:
men hallååå jag trodde att jag va din
hahahahha

' isabela säger:
HAHAh du hade din chans hasham! ACK HAHAHHA

hasham säger:
hahahhahaha snällla jag försökte flirta men du stack
såååååå ful hahhahaha
du ska se
Jag skoja haha
men duu jag tycker att det är för tidigt men jag är glad för dig bella om du är glad så är jag med

' isabela säger:
HAHAHAHAHA
asså jag skoja med dig, lille vän. jag har en hjärna? tro jag förlovar mig så här ung god NO! hellre hugger jag av armen HAHAH

hasham säger:
MEN dumme
jag va sååå nära att gråta hahahahhahahahhaha
men duuuuuuuuuuuuu
men har jag chansen att fixa dig dååååååååååååååååååå hahahha

 

HAHAHAHAHAHA HASH DU ÄR SÅ JÄVLA GO!
DU FÅR MIG ALLTID ATT SKRATTA, DU FÅR SE TILL ATT KOMMA TILL SKOLAN OCH HÄLSA PÅ!

 


Kommentarer
Postat av: hasham

ahhahaha bella jaja jag kommer lätt:D

2009-10-19 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0