Lördag, Spotlights on YOU!

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD...

Saknat någon: Jau, my homie ♥
Ångrat något: Har jag säkert
Svikit någon: Inte vad jag minns.
Gråtit: Nepps
Skrattat: Det gör jag MINST 100 gånger varje dag.

KÄNSLOR

Gråter du ofta: Nej, skit sällan.
Skrattar du ofta: All the time!
Hur känner du dig just nu?: Sliten, fet, trött
Hur har du mått senaste tiden?: Bra? Kanske lite förbannad
Har du några hemligheter för dina föräldrar?: Det har väl alla? Dock försöker pappa alltid snoka.

KÄRLEK

Funnit kärleken denna månad?: Vem vet
Blir du lätt förälskad: Hell no
Tror du på ett föralltid?: Tveksamt
Har du blivit sårad av kärleken?: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken?: Nej, tillåter mig inte till sånt. "bella tha icecube"
Ska en kille vara söt eller het: HET
Ska en kille vara lång eller kort?: Längre än mig. dock blir ju inte det så svårt Ha-Ha.
Ska en kille vara blond eller brunett: OH GOD! BRUNETT!!
Får du många killar: Definera många?
Sminkar du dig: När jag orkar.

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett / Blondin: Svarthårig?
Ögonfärg: Vet inte, sist jag kollade gul/gröna.
Snygg eller ful: Är ingen diva så kan inte svara på den frågan.
Nöjd över dig och ditt utseende: No
Brukar folk säga att du är söt,snygg,vacker: Yes sir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0