QUESTION?

Tjohejsan hoppsan! Nu har jag en fråga? Varför är man helt plötsligt en "riktig blatte/gb" om man hälsar på folk med en puss på kinden? Alla har olika sätt att hälsa? Kineser bugar? Svennar tar i hand? Och vi blattar pussar på kinder, det har inget med att vara en gb & passar det inte så S-T-I-C-K. Har kommit i detta stadiet i mitt liv nu, att jag har INGEN stubin alls. Har alltid haft en jävligt jävligt kort stubin, men nu existerar den inte alls. Jag pallar inte höra onödiga, själviska kommentarer något mer. HELL YES the bitch is back! NU ska ni få höra exakt vad/när jag tycker och tänker om saker, och ja ni kommer få höra det in ure face. känslokalla bella is back on track, och det har ni er själva att tacka för! SO WHAT jag är utländsk? Något problem med det eller vilken skola jag går på eller vilka blatte vänner jag umgås med? kom då och säg det till mig om ni vågar..

 xo xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0