Söndag

Söndag 2day. Isabella har ätit som en idiot hela helgen (besviken) skyller faktiskt på Inez.. Hennes fel att hon proppade i mig 12 brownies, ben & jerrys glass, 3 Chokladbollar, 23 Pepparkakor.. Fy dig Inez! Och att Yasse och Liri inte stoppade henne, skam på er! Därför blir Yasmina mitt offer och släper med henne till gymmet idag, in ure face darling! Sen börjar allt från ruta ett igen. Lyckade fester (tummen upp)! Ni når mig på luren, xoxo

HAHAHA KONVERSATION I INEZ'S VARDAGSRUM FRÅN I FREDAGS:

Inez: Bella hör! Du tinar bort, var är din bootylicious röv? Saknar den som huvudkudde!
Jag: Hör? Vilken svenska Inez, lyssna heter det haha! Menar du allvar, jag hade en ladugård till röv okej?
Inez: Nej! Bella hör! Alla killar vill ha lite junk in the trunk!
Jag:  HAHAHAHAHA! btw, lyssna heter det fortfarande.
Inez: Liri! Eller hur vill killar inte ha piprensare till tjejer?
Liridona: Som vemdå? Som Bella?
Jag: Menar ni allvar, jag är inte så smal.. SLUTA! Ni är sjuka..
Liridona: Om du jämför med mig jo, Abo jag ser ut som en av dom i biggest looser om man jämför med dig (ställer ifrån sig sin brownie) Ska vi ut och springa? Först till konditoriet!
Jag & Inez: Ajde! Ta med era kreditkort!

HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0