Torsdag, So long you gonna miss me when im gone!

Juppsi! Gick till skolan psykiatri. Sen hem till Marina där Anela också var. Och kaboom fram med all smink, på med alla lock/platttångar och fixandet var igång!.. (Spexfoto). När vi var var klara, kom Martina Colak och hämtade upp oss i sin fina bil, love♥ . & till skolan igen blev det. Bytte om och fotades med klassen. Wi! Martina frågade Marina om hon kunde hämta bilen vid Willys, yessir och jag följde med henne! När vi satte oss i bilen första saken Marina Pejkic´säger: Vilken är bromsen och vilken är gasen? ,  hennes andra sak som hon säger efter det är: Varför rör vi inte på oss? HAHAHAHA. Herregud vad jag skrattade, men pejkic du är en bra förare!♥ ... Fast du inte har körkort! Aja sir, ikväll ska ja bara ta det lugnt skulle egentligen tränat men guuud så trött jag är.. + en sak har hänt som jag fick reda på när jag kom hem, så kände inte alls för göra något.. jau, alla dör någon gång. R.I.P .. saknar dig!



Marina & Jag
CHEERLEADER, HELL YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0