I like Sundays, iallafall!

Idag har jag haft en jävligt rolig dag! Träffade Olivia polski idag i stan klockan 3! Saknat henne jättemycket! Vi satte oss på Lilla torg på Pronto och snackade och skrattade oavbrutet, så är det alltid när man är med dig sunshine! ♥ Sen begav jag mig till farmor och åt och åt och åt och åt... Sen när jag kom hem så fick jag för mig att min mamma skulle lägga in ett foto på hennes facebook.. Så fick jag denna kommentaren "jag har inga foton" nä nu jävlar sa jag, och tog fram kameran och sa nu ska vi fotas! OCH jäääääääääävlar va vi skrattade 85% av bilderna fick hon "lazy eyees" HAHAHA. Men vi lyckades något ungefär.

Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: MILF

MILF!

2009-09-13 @ 21:53:48
Postat av: Anonym

MILF

2009-09-13 @ 21:54:54
Postat av: Olivia

ja festilg söndagseftermiddag/morgon må jag säga bella ehehe :D ses snart igen, ja tack puss

2009-09-13 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0