Long time no see

Satt nyligen inne på msn och snackade med my homies, när plötsligt det plinga till att någon hade skrivit till mig. Chock? En f.d klasskompis till mig, hon gick i ettan på gymnasiet med mig, halva terminen sen bestämde hon sig för att flytta till Karlskrona med sin kille *snyft*. Hon var en av dom roligaste i klassen, fyfan va roligt vi hade. Vi har inte hört något från henne sen dess (2 år sen), tills nu när hon skrev till mig. glad jag blev! Vi pratade i två timmar, hon skrev att hon saknade mig och att hon håller tummarna att jag tar studenten HAHA, och att hon ska försöka komma till malmö och hälsa på vår klass , och att hon hälsar till alla och att hon har det jättebra där uppe!

ddd


WE MISS YOU TABAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0