Lördag

Idag har jag varit och solat. Sen en snabb runda i stan med Liridona, hon hjälpte mig att hitta 2 presenter till min mamma som fyller år på tisdag. thaank you! Har aldrig haft så mycket panik i hela mitt liv som idag HA-HA. Jag och Liri var inne på Ginatricot och kollade runt, sen så idioten (jag) glömmer min mobil i provrummet.. Så går vi iväg.. 1½ timme senare kommer jag på att jag har tappat den. Men min enda tanke var (aja skit i, det var ingen ny telefon, plus har betalat den själv så dom kan inte lacka) men Liridona HAHAHA bokstavligen sprang 100km/h in i varje affär vi hade varit i och frågade kassörskorna om en telefon HAHA så mycket jag skrattade, tills jag insåg att jag väntade ett viktigt samtal från Anthony, HAHAHA då jävlar blev det eld i baken.. Tillslut hittade vi den på Gina och hon i kassan bara "Ja din telefon har ringt nu åtta gånger av någon kille, var tvungen att kolla ;)" HAHHA så mycket vi skrattade, sån snake.. Aja nu ikväll ska man träffa F och chillenzi.  xo xo


LOVE
Bobby Brown - Humpin around
Shawn Desman - The place where you belong (remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0