Onsdag

Hejsan Svejsan! Idag började man inte förräns halv ett. Så klockan nio begav jag mig till gymmet och förbrände några kalorier. Tog bussen till skolan och slutade klockan 3. Sen tro det eller ej, Isabella GICK hem från skolan, ohoo! 50 minuter tog det, jädrans va ont i fötterna jag har nu HAHA. MEN så klart ska ju massa skit hända på vägen hem.. Ännu ett extra exempel att dagens killar inte har något vett i huvudet.

Varför är det så typiskt att när man går förbi ett gäng med killar, att dom snackar för fulla muggar med varandra sen när dom ser en tjej så blir dom KNÄPP TYSTA och bara glor på tjejen. & precis det hände mig 4 ggr på vägen hem, dock skulle ju dom olika killarna också klämma ut olika kommentarer, ex: "Det är sånt jag gillar" "Daaamn" "Du, du där är riktigt fin" "Kolla hon, hon passerar likadant som hon gör i mina drömmar"  ... LIKSOM SNÄLLA NÅN? Kan det blir mer skrattretande och patetiskt? svar: nä...        Aja, nu ska jag ner och kolla på tv och massera mina fötter. ses!

OHHH pumpat Lee Carr - Breathe (Official remix) hela dagen idag.. ME like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0