Onsdag

Onsdag, 12:30 - Lektion niiiiice. Slutade runt kvart i tre. Hem - ÅT. Nu - sitter vid datan.

Jag & min gullunge Sanda hade en väldigt intressant diskussion. Att folk från våra länder:
(Jag - Serb m.m Sanda - Bosnier). Att dom/vissa väljer "partners" rent åt helvete, istället för att vara patriotiska och ta en från sitt eget land, men ICKE! Serber blir tillsammans med albaner, Bosnier med svenskar osv.  Denna generationen är så, och vi förstår verkligen inte varför, Så det dilemmat försökte vi knäcka under dagens gång, vi lyckades något ytterst lite, men vi blev mest förbannade att dagens killar är väldigt pantade HAHA.

Min personliga åsikt: Jag har inget emot andra från andra länder, man kan inte hjälpa vem man får "tycke" för. Jag har tyckt om killar som har varit Bosnier, Albaner, Chilenare. MEN det jag får spel över är när folk leker helt patriotiska och säger att dom avgudar sitt land och hatar allt annat vi säger exempel Serbien, att dom hatar albaner över allt annat, sen går dom och blir tillsammans med en senare?

LIKSOM TAKE A STAND?
(Var inte sån falsk hycklare)

xo xo

Kommentarer
Postat av: Sanda

Det är ju sant förfasen! :(

och stycke två vet jag vem du menar(A) thihihih

:*:*

2009-09-02 @ 17:26:12
Postat av: Bella

HAHA i stycke två, ja men det e klart.. idioten borde ju känna sig träffad HAHA.

2009-09-02 @ 17:46:53
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0