Söndag

Hallåj! Vaknade sju idag, pulade med min goa frukost! Av till gymmet sen hemåt. Vid kvart över elva tog jag bussen upp till stan och mötte Navic´ vi skulle "bruncha" vilket jag inte har hört innan förräns nu, som tydligen är (frukost, lunch) haha. Vi satte oss på gamla vanliga stället EH och pladdrade och skrattade, and now! i'm home! Funderar på att lägga mig i trädgården å dega lite, öveeerfint väder! aja, we will see! xo xo

dagens låtar som spelas på radion at the moment:
Drake - Best I ever had
Sean Kingston - Face drop
Paradiso Girls ft. Lil Jon - Patron Tequila
Jason DeRulo - Watcha say

DRAKE - BEST I EVER HAD
DRAKE - BEST I EVER HADDRAKE - BEST I EVER HAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0