Söndag, överdeg!

LÖRDAG:

Så ja gott folk! NU ska ni få höra om min gårkväll. Började med att runt fem - halv sex stack jag till Marina Pejkic´. Vi skulle fixa oss och fixa presenterna! Roligare någonsin, herregud vad jag skrattade när Marina fick panik och inte visste vad hon skulle ha på sig så fick hon damp, och sedan fastnade när hon skulle ta av sig sin tröja.. JAG kunde dött.. Satte min jävla giffel i halsen för jag skrattade så mycket haha! LOVE HENNES MAMMAS GIFFLAR! Måste ha receptet! Iaf, runt sju promenerade, ja ni hörde rätt vi promenerade till Nydala, där Sanda Duratovic´ hade sin 18års fest, congratz gumman! Mycket god mat, god tårta och gott folk! Och inte glömma go juggemusik! Sen runt tjugo i elva kom Marinas kompis Aleks och hämtade upp oss och körde mig till Södevärn för jag skulle vidare till Besart & Tanjus 18års fest, dock först möta min älskade darling Navic´. Tajmade bussen med killarna och av till festen var vi! OCH lyckad fest var det måste jag säga! SKITBRA rnb musik, var på dansgolvet hela kvällen (mina fötter var demolerade när jag kom hem). Massa folk man kände och framför allt mycket folk! Kom hem lite efter tre och skallade kudden dirr! Så tack så jätte mycket för igår: Besart & Tanju - och Sanda och folket runtomkring!


SÖNDAG:

Vaknade runt nio, frukost DIREKT! Sen nu klockan ett ska jag gå och kolla på min pappas match i Nydala and cheer! Nu ska vi se hur dålig han har blivit på skala 1-10.. Ni vet åldern kickar in, 40+ är inte att leka med haha!
Annars idag ska man ta det lugnt och gotta sig med godis, det är jag värd! See ya! xo xo


BARA FÖR ATT NAVIC VAR SÅ KÄRLEKSFULL IGÅR ! IF YOU KNOW WHAT I MEAN! ;) HÖHÖ


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha vadå jag var kärleksfull? :O

2009-09-27 @ 23:58:53
URL: http://nathaliejovanovic.blogg.se/
Postat av: isabella

VÄLDIGT kärleksfull! Ett namn: cosic Ett ställe: UTE hahahaha

2009-09-28 @ 13:15:27
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0