Söndag

Oho! Dessa dagarna blir ju bara bättre och bättre! Ingen skola imorgon? Ingen skola på tisdag? JADÅÅÅÅÅÅ!
Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske drar till gymmet med Olivia & Sara om jag orkar resa mig. Sitter och lyssnar på reggaeton, finns ingen bättre dansmusik. Sån jävla go rytm. Så ja, på mina lediga dagar ska jag fika med alla möjliga och shoppa. We like! see ya xoxo

Dagens låt:
Young Nate ft. Gracious K - Wine it gal

g


har nu ÄNTLIGEN hittat ett par overknee som jag ska köpa, wi!

Mamma och jag diskuterade killar innan, och hon sa bland annat detta:
"Du är allt för ytlig, och dina så kallade erövringar du tar ju inte dom killarna seriöst i slutändan."
"Du har svartsjuka av förbannelse bella, stackars din man"

HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0