Thank god its friday!

Idag hade vi en lektion, wie? Samhällskunskap.. HA-HA säger jag bara.. Sanda diskuterade med mig att hon inte visste om hon ville köpa en Goose jacka till vinter eller inte. För ett: Dom är inte billiga precis? två: Ingen bär dom typ längre?. Så kommer Marina från ingenstans: "maah Sando, gå till myrorna, kanske finns en goose på rea" HAHAHAHA ♥. Goa töser! Iaf.. Sen begav sig alla hemåt men jag stack till gymmet och tränade lite, men nu sitter jag hemma.. pust! Ska iväg med mamma och hjälpa henne att handla mat (snällt va). Sen ska jag färga håret, hann aldrig igår.. & ikväll ska man antingen spela biljard med Valon, Demir & Denni eller ta en fika med Yasmina, längesen! Får se hur jag bestämmer.. Men med andra ord: ikväll blir det chillll.. Aja gott folk, ha de! xo xo

BILDER FRÅN IDAG:


SANDA




MARINA (HAHAHA BILDEN TALAR FÖR SIG SJÄLV) ♥

Kommentarer
Postat av: marina

haha så snygg jag är (H)

2009-09-18 @ 13:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0