Thank god its friday!

Idag är det fridag, yey! Tre saker: Sov morgon i två dagar, äta gott och inga läxor. Idag/ikväll ska jag upp till stan och fika med my homeboys och ha det allmänt trevligt. Skulle egentligen på en fest i lindängen men idag orkar jag inte, så det tar vi igen imorgonkväll! STOR SHOPPING runda imorgon på dagen med Maria, missed her! Aja nu kallar mina knäckebröd. Vi hörs när vi hörs. xoxo

OCH FÖR ATT PÅMINNA ER! JAG har fortfarande inte tankat på min lur, så inte lönt ni smsar och skriver:
"Bella varför svarar du inte" "Hallå?" "Är du sur?" "Tankat din lur än?" "Bella?" "Isabella Ignjatov?"

SÅ SVAR PÅ TAL. Nä jag är inte sur, har bara inga pengar att svara er *snyft*, men ska tanka ikvälllllllllllllllllllllll :)

Dagens låt:
Keri Hilson - Promise in the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0