Tisdag

Idag fyller min Mamma 40 år, så grattis till henne! Gud, vad jag har ansträngt mig idag.. Vaknade 05:15 på  min LEDIGA dag från skolan.. Gick ner i köket och knäpptyst:

- Städade undan på köksbordet.
- Blåste upp 25 ballonger som jag pyntade köket med.
- Tände ljus.
- Bakade kaka/tårta (kladdkaka med grädde ovanför med hackade hasselnötter) Med dom feta 40 års ljusen i.
- Gjorde frukost till mamma.
- Tog fram presenterna.

La fram allt på bordet lite najsigt! Sen tog Isabella två kastrull lock och började banka som en idiot så mamma skulle vakna (klockan var då runt halv åtta) *hihi, buse* Mammsen kom rusandes ner "Vad händer, vad gör du, varför luktar det bränt?!?!?!?!" (bränt.. tack mamma har faktiskt bakat kaka). Dock när hon kom ner och såg allt så blev hon jätteglad och kramade om mig, önskade sig något och blåste ut ljusen. Öppnade presenterna, åt sin frukost, yey! Bella är duktig när hon vill! Och nu sitter jag här utmattad & trött som fan och vill sova HAHA. Så det ska jag nog göra, see ya bitches! idag blir det bara en lugn dag, finally!


Dagens låtar:
Nodeci - I got this
Dontae - Empty
Brutha - The end
Brutha - Close
Christopher - Colors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0