Tisdag

Hallååååj! Idag hade vi EN lååång lektion, sen blev det friskis och svettis och svettades av några kalorier. Kom hem vid halv tre, och däckade dirren! Sov tills nu. Två timmar kvar sen till Solbadet och sola, tack gode gud för det.. All min färg är typ borta!

- Lektionen idag var väldigt roande, mycket skratt. och MÅNGA sjuka kommentarer inom ämnet Jag,Martina,Soha,Sanda & Nada hade, herregud säger jag bara. Ni vet om att jag är nunna, så kan säga det var det sjukaste jag har hört på länge HAHA.  See yaaa xoxo

HAHAH DAGENS:

Paca: Så jag gick till djursjukhuset med min vännina och hennes katt, så trodde ju folk att vi var ett par.

Neda: Vem? Du och katten?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola går du i?

2009-09-01 @ 16:38:19
Postat av: Anonym

Vilken skola går du i?

2009-09-01 @ 16:38:36
Postat av: Sanda

hahahahah! vem om inte neda?:D

2009-09-02 @ 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0