Torsdag

Skola, skola, skola.. Idag hade jag ännu en riktigt rolig dag.. Allt skit händer på min skola, skojar inte.. HAHA. Vi satt ute på rasten jag, Martina, Marina & Sanda. Sen kom Elvisa, Sandra Polski och Johanna och joinade oss. Så informerade dom oss att det finns ett roligt par på skolan. (svensk tjej typ 174cm som är tsm med en arab som är 165cm typ) som går i IV. & att dom beteer sig överroligt ihop. Så gick vi igenom hela skolan för vi ville se vilka dom var, men vi hittade inte dom.. Så vi gav upp. Sen när jag och Sandra Polski hade rast på Eng B så gick vi ut och rökte, sen kom Marina & Martina. Sen KOM det paret och satte sig en bit ifrån oss. SÅ börjar tjejen slicka killen i örat? på halsen överlänge.. Så hörde killen att vi skrattade så tar han upp sin luva, men tjejen tar ner den och fortsätter slicka honom i örat.. HAHAHAH som vi dog! Stackars pojk.. Aja, men nu sitter jag hemma och äter yoghurt och msn:ar med Martina Colak som skickar dom bästa låtarna, i love them! Ikväll händer inte så mycket.. Färga håret, Plugga, Sova! xo xo

Dagens låtar av my babe Colak:
Ginuwine - Since i found you
Ginuwine - Love you more
Avant - When it hurts

Kommentarer
Postat av: jacqueline

AMEN URRRRK!!! hur jävla unsexy kan man va!!

2009-09-18 @ 09:09:19
Postat av: bella

HAHAHA som vi skrattade, du skulle sett dom alltså!

2009-09-18 @ 12:53:09
URL: http://ignjatov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0