Måndag, Im evil what are you?

Har kommit på en sak. Att jag kan lyckas med allt i mitt liv och få vad jag vill, och nu menar jag inte bara om "karriär" utan annat också. Visst folk har börjat kalla mig "ond" och att dom ser att mina "djävuls horn" har börjat krypa fram HAHA. Visst dom har rätt men det skiter jag i. För har insett att jag bryr mig inte längre. ATT man kan få precis vad/vem man vill med hjälp av ett spel. Har alltid kört mitt spel för att få mina killar runt mitt lillfinger och har alltid lyckats. MEN har inte utnyttjat det lika mycket förräns nu. Killar betyder inte ett skvatt för mig, toyboys brukar jag kalla dom. Och är dom så dumma och blandar sig med mig får dom skylla sig själva, ni vet vad man säger: Är man med i leken får man leken tåla. ;)           xo xo



                                "You can have it all. Anything you want, you can make it yours"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0