Söndag, Living my life

Ohh, kaos helg säger jag bara. Detta lär bli ett långt inlägg. Så varnar alla läsare.

Fredag:
Började med förfest i Limhamn hos någon (Kim?) Sen 8 pers i en taxi in till stan crazy shit.  Sen framme vid hipp? ÖVERLÅNG kö. Momme jobbade på hipp och försökte fixa in oss men vi var för många, så vi sket i det och stack till Breeze ist... SMUTS ställe.com. Bara massa 25+ smutsiga killar direkt importerade från Irak med ett ögonbryn, yummi! Dans och skoj sen skulle jag och Maria ut och ta luft och fick stämpel. Fick sen reda på att folk vi kände var på Chili, (tvärs över gatan) så vi gick och ställde oss där utanför och väntade på dom för lite chitchat. Under tiden så kommer albaner fram till oss och frågar om vi ska in? Vi bara öö vi är inne på Breeze och vakterna står typ 3 m ifrån oss? Så kommer Peter och Mackan (barndomsvänner) som också var på Chili och säger till oss att gå till kanten för där var någon springa? ETT TVÅ TRE så drar Peter in mig genom den springan och sen Maria, och WIPPS var vi inne på Chili HAHA. Vi dansade och roade oss och letade upp Peggie etc. JÄVLA MER ös på chili så fick Maria ideén att ta en stämpel från Chili så vi kan gå ut och hämta våra jackor på Breeze och sen gå tillbaka, SUPER IDEÉ tänkte jag! Vi går fram till stämpelfittan och frågar om en stämpel, hon kollar översnett på oss och säger "Fick ni ingen stämpel när ni kom in?" F U C K.. Maria kutar in på dansgolvet och drar iväg mig medans vi hör tjejen: "KOM TILLBAKA GENAST!!!". PANIK tänkte vi för ett: hon kanske kallar på vakten två: hur fan ska vi ta oss ut? Tillslut lyckades vi slingra ut oss tack vare kära vänner. Och in på igen Breeze för att hämta jackorna då vi mötte våra kompisar som hade stått och väntat på oss i 1h medans vi "tog luft" HAHA. Så pepp var ingen efteråt och det slutade med hemfärd.

Lördag:
Projekt för att hämta mina saker hos Maria som jag lämnade efter mig (för orkade inte gå runt och bära på det igårkv). Hemfärd MAT. Sen vid 7 gick jag och spelade Biljard med en vän sen vidare till en kompis sen hemfärd.

Söndag:
Fikade i stan kl 1 med Olivia Polski♥ till typ tre/halv fyra. Alltid lika roligt att träffa henne, så himla klok och underhållande HAHA. Efteråt kom Marina Pejkic´och hämtade upp mig i stan med Jele & B i sin nya bil SÅ JÄVLA SNYGG! Vi körde till Pildammsparken och snackade lite och rökade. Sen körde dom hem mig, och nu sitter jag här!

                             Uffffffff så långt inlägg... Orkar inte skriva mer, kramp! xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0